11/19/2009

ebiznes - Domenowa rewolucja biznesu


Każdy chciałby pobierać zyski z własnego biznesu, tylko nie każdy posiada  odpowiednio wysoki do jego realizacji kapitał, wiedzę, pomysł czy  w końcu możliwość.

Najprostszym i najpopularniejszym ostatnio miejscem własnej działalności przynoszącej zyski jest Internet.

Chociażby dlatego, że jest to jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin biznesu. W chwili obecnej Internet coraz bardziej zyskuje na znaczeniu jako „nośnik” komunikacji, reklamy, sprzedaży i — chyba przede wszystkim — informacji. Każde pole z wymienionych rośnie w bardzo szybkim tempie — dość wspomnieć, że według statystyk w 2011 roku reklama w sieci będzie największym jej dostawcą dla reklamobiorców.

Ale kolejny ważnym, a może najważniejszym powodem popularności Internetu jako miejsca na własny biznes jest to, że nie ma potrzeby mieć kapitału początkowego, koniecznego do rejestracji firmy czy też otwarcia własnego sklepu.



Za cztery lata połowa Polaków będzie internautami i spora część z nich  będzie robić zakupy w sieci. Dziś z 11 milionów internautów niecałe trzy miliony daje zarobić e-sklepom — jest ich o jedną trzecią więcej niż rok
wcześniej. Internetowy biznes szybko się rozwija.

Nie od dzisiaj wiadomo, że istnieją TRZY najważniejsze czynniki  wpływające na Biznes:

1. lokalizacja;
2. lokalizacja;
3. lokalizacja!

Tak, może to dziwić, lecz właśnie LOKALIZACJA ma największy wpływ na  nasze zyski z własnej działalności.

Kto posiada biznes lub nieruchomość w dogodnym położeniu, jest zawsze  zwycięzcą. I nie jest wcale takie ważne, jak się prowadzi ten biznes i czy  w ogóle się go prowadzi.

Pewnie zastanawiasz się, jak można znaleźć dobrą lokalizację w wirtualnej przestrzeni, jaką jest Internet. Lokalizacja w Internecie to właśnie DOMENA. Przykładem idealnej lokalizacji w Internecie może być polska domena gazeta.pl — potencjalny klient szukający w Internecie gazety trafi na stronę „Gazety Wyborczej”.

Lokalizacja w Internecie, czyli domena, tak jak w świecie rzeczywistym posiada swoją wartość. Za duży lokal w centrum Warszawy zapłacimy więcej niż za lokal znajdujący się na peryferiach Łowicza (nie ubliżając
tak pięknemu miastu, jakim jest Łowicz).













































Brak komentarzy: